برای نجات طبیعت و محیط زیست و آینده روشن‌تر و پاک‌تر، به همکاری همه دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش نیاز داریم تا بتوانیم با فعالیت های فوق برنامه، روحیه مسئولیت پذیری‌اجتماعی در محیطی سالم و با نشاط را در جامعه بسازیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم امضای تفاهم نامه تاکید کرد:رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در مراسم امضای تفاهم نامه میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امضای این تفاهم نامه گام آغازین خوبی در دولت تدبیر و امید است و باید شاهد نشاط، امید و هم‌افزایی خوبی در جامعه باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم گفت: برای نجات طبیعت و محیط زیست و آینده روشن‌تر و پاک‌تر، به همکاری همه دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش نیاز داریم تا بتوانیم با فعالیت های فوق برنامه، روحیه مسئولیت پذیری‌اجتماعی در محیطی سالم و با نشاط را در جامعه بسازیم.

وی با اشاره به رفتار غلط برخی از بزرگترها و برشمردن برخی از شیوه‌های نادرست زندگی اجتماعی، خاطرنشان کرد: این رفتارها به محیط زیست کشور آسیب می زند و باید برای حفظ سرمایه های کشور، جریان دانش آموزی به ما کمک کند.